19 Eylül 2015 Cumartesi

Eylül ayının kalanında izlenecek filmler listesi!

Eylül ayının kalanında izlenecek filmler listesi!
Eylül ayının kalanında izlenecek filmler listesi!


Bugün 19 Eylül 2015 Cumartesi ay sonu itibari ile işime son verileceğini bile bile yaklaşık 19 gündür aynı iş yerinde çalışmanın da verdiği bıkkınlıktan mıdır nedir hiç bir şey yapasım da yazasım da yoktu aslında ama baktım bu durum böyle gitmeyecek o zaman dedim bari sinemaya gidelim zaten tatile de çıkamadık bu sene bari sinema sayesinde en azından bir kaç saatliğine de olsa yaşadığımız bu garip dünyayı arkamda bırakarak başka dünyalara yelken açmak istiyorum o yüzden izlenecek ya da izlemeyi düşündüğüm filmlerin bir listesini yaptım filmleri izledikten sonra yorumlarımı da yazmayı düşünüyorum belki de yazmam keyif benim değil mi?



Eylül ayında izlemeyi düşündüğüm filmler;
-Labirent: Alev Deneyleri
-Kara Bela
-Adana işi
-Guruldayan Kalpler
-Yok Artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder